دبی - تور دبی

تور دبی-, تور ارزان دبی , هتل دبی , تور دبی ارزان

دبی - تور دبی

تور دبی-, تور ارزان دبی , هتل دبی , تور دبی ارزان

هتل فرمونت دبی

رستوران نویر  هتل فرمونت دبی


نام هتل

Fairmont Dubai

کشور

امارات متحده عربی

شهر

دبی

منطقه

جاده شیخ زاید

ناحیه

-

درجه هتل

    

تلفن

0097143325555

وب سایت

www.fairmont.com/dubai

آدرس

Sheikh Zayed Road, Trade Center Area, Dubai, United Arab Emirates

فاصله تا مرکز شهر

3.4 کیلومتر


شهر دبی به خاطر مراکز گردشگری و خرید بی نظیرش، ساحل رویایی و غروب آفتاب نفس گیرش مانند نگین درخشانی در انگشتر منطقه خاورمیانه می درخشد. هتل پنج ستاره فِرمونت در قلب این شهر رویایی در جاده شیخ زاید و در فاصله 10 کیلومتری تا فرودگاه بین المللی دبی برای ارائه خدماتی بی نظیر و ارمغان آوردن لحظاتی به یاد ماندنی و توان با آرامش در انتظار شماست. اگر به تماشای جاذبه های گردشگری و خرید کردن علاقمندید این هتل با ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به مراکز خرید کلیدی دبی و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری محبوب دبی مانند برج خلیفه، دبی فَونتِین (آبنمای دبی) و مال آو امارات قطعاً گزینه مناسبی برای انتخاب و اقامت شما خواهد بود. اگر می خواهید طعم اقامتی به یاد ماندنی توام با احساس آرامش را بچشید این هتل را انتخاب کنید، با اقامت در اتاق ها و سوئیت های آن معنای واقعی آرامش را درک کنید، با شنا کردن در یکی از استخرهای آن سرشار از احساس طراوت و نشاط شوید، با استفاده از خدمات اسپایش به آرامشی بی نظیر از نظر جسمی و روحی دست یابید و از صرف بهترین نوشیدنی ها و غذاها در رستوران و بارهای برتر این هتل لذت ببرید. هتل با شکوه فِرمونت امکانات کسب و کار بسیار پیشرفته ای را برای برگزاری جلسات، انجام فعالیت های کاری و رفاه حال میهمانان در سفرهای کاری در نظر گرفته است.


ساحل وان اند اونلی رویال میراژ

سرگرمی ساحل وان اند اونلی رویال میراژ شهر امارات متحده عربی کشور دبی


این سرگرمی را به اشتراک بگذارید      

نام سرگرمی

One and Only Royal Mirage beach

کشور

امارات متحده عربی

شهر

دبی

منطقه

الصفوح (Al Sufouh)

ناحیه

ساحلی

نرخ قیمت

لوکس

متوسط قیمت

250 درهم

آدرس

Al Sufouh Rd., Jumeirah Beach, Dubai

اگر می خواهید تجمل و کلاس را ببینید، هیچ کجا بهتر از وان اَند اونلی رویال میراژ نیست. البته این مکان یک بیچ کلاب واقعی نیست، بلکه ساحلی زیبا و اختصاصی به طول یک کیلومتر می باشد که متعلق به وان اَند اونلی رویال میراژ ریزورت است. دسترسی به این ساحل دوست داشتنی و لوکس در زمانیکه هتل پر می باشد کار چندان ساده ای نیست ولی برای آندسته از افرادی که شانس ورود به آن را پیدا می کنند (با رزرو قبلی) استفاده از استخر و همچنین آب و حوله رایگان بسیار لذت بخش خواهد بود. این نکته نیز قابل اشاره است که برای میهمانانی که از بیرون به این ساحل می آیند امکانات مربوط به تعویض لباس موجود نیست ولی ورزش های آبی متعددی از اسکی روی آب گرفته تا قایق های تندرو با پرداخت هزینه اضافی 140 تا 600 درهم موجود می باشد. همچنین بیچ بار اَند گریل و جِتی لانج دو مکان ساکت در این ساحل است.



دبی دولفیناریوم

سرگرمی دبی دولفیناریوم شهر امارات متحده عربی کشور دبی



نام سرگرمی

Dubai Dolphinarium

کشور

امارات متحده عربی

شهر

دبی

زمان پیشنهادی برای گذراندن

2 ساعت

زمان باز بودن

به جز یکشنبه ها از ساعت 12:30 تا 8 شب

نرخ قیمت

لوکس

متوسط قیمت

نمایش فُک و دلفین ها برای بزرگسالان 120 درهم و برای کودکان 80 درهم

وب سایت

www.dubaidolphinarium.ae/en/

آدرس

Inside the Creek Park Gate 1, Umm Hurair 2 - Dubai - United Arab Emirates

در دبی دولفیناریوم زمانی لذت بخش را سپری کنید. نمایش زنده 45 دقیقه ای فُک و دلفین ها یکی از مشخصه های بارز این مکان است. به تماشای نمایش تحسین برانگیز پرش، تردستی، رقص و حتی بسکتبال بازی کردن دلفین های پوزه بطری ای و فُک های خزدار بنشینید و از آن لذت ببرید. همچنین این امکان وجود دارد که آنها را همراهی کرده و عکس های جالبی بگیرید. نمایش لیزری و رقص نور به همراهی موسیقی های عالی شما را سرگرم خواهند کرد. اگر هنوز این برنامه ها برایتان کافی نیستند دبی دولفیناریوم یک سینمای 5 بعدی را برای شما در نظر گرفته است که در آن می توان با جلوه های ویژه ای نظیر صندلی های لرزان، غلغلک دادن پا، رقص نور، باد و بسیاری دیگر به تماشای فیلم نشست و تجربه ای جالب و هیجان انگیز را کسب نمود. فرصت شنا کردن با دلفین ها در دبی دولفیناریوم در انتظار شماست. به همان اندازه این کار برای کودکان تجربه ای شاد است، قطعاً برای بزرگسالان نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. فراموش نکنید که از فروشگاه هدیه کوچک و زیبای این آکواریوم یک یادگاری برای دوستانتان تهیه کنید.

دبی میراکل گاردن

 دبی میراکل گاردن شهر امارات متحده عربی کشور دبی


نام مرکز دیدنی

Dubai Miracle Garden

کشور

امارات متحده عربی

شهر

دبی

منطقه

البرشا (Al Barsha)

زمان پیشنهادی برای گذراندن

بیش از 3 ساعت

زمان باز بودن

یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 11 شب

نرخ قیمت

معمولی

متوسط قیمت

بزرگسالان 40 درهم، کودکان 3 تا 12 سال 30 درهم، کودکان زیر 2 سال و بازدیدکنندگان معلول رایگان می باشند.

وب سایت

www.dubaimiraclegarden.com/

آدرس

Al Barsha South 3, Dubai 18115, United Arab Emirates

میراکل گاردن یا باغ معجزه نمونه ای منحصر به فرد در نوع خود در منطقه و دنیاست که مقصدی عجیب برای تفریح می باشد. این باغ در فاز اولیه خود از امکانات و خدمات پیشرفته ای شامل پارکینگ روباز، پارکینگ وی آی پی، محوطه نشستن، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، امکانات لازم برای گرفتن وضو، اتاق نگهبانی، اتاق کمک های اولیه، چرخ هایی مخصوص بازدیدکنندگان معلول، کیوسک های مخصوص خرده فروشی و تبلیغات و خدمات و امکانات بسیار دیگری که بازدیدکنندگان به آنها نیاز دارند، برخوردار است.




نکته: با استفاده از اتوبوس می توانید از مال آو امارات تنها با پرداخت 5 درهم از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 2 بعدازظهر تا 8 شب (هر 20 دقیقه) و جمعه و شنبه از ساعت 12 ظهر تا 8 شب به این باغ برسید. همچنین می توانید با استفاده از مترو به این باغ بروید. نزدیکترین ایستگاه مترو از میراکل گاردن ایستگاه های دبی اینترنت سیتی و شَرف دی جی می باشند که طول این مسیر از هر دو ایستگاه 11 کیلومتر است. اگر قصد رفتن به این محل را با اتومبیل شخصی خود دارید نیز می توانید از مسیر جاده شیخ محمد بن زاید به آن برسید. میراکل گاردن در نزدیکی اُتُدرُم دبی قرار گرفته است.

پارک آبی وایلد وادی

سرگرمی پارک آبی وایلد وادی شهر امارات متحده عربی کشور دبی


نام سرگرمی

Wild Wadi Water Park

کشور

امارات متحده عربی

شهر

دبی

منطقه

جمیرا بیچ رزیدنس (JBR)

ناحیه

ساحلی

زمان پیشنهادی برای گذراندن

2 تا 3 ساعت

زمان باز بودن

در ماه های نوامبر تا فوریه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر، از ماه های مارس تا مه و سپتامبر تا اوکتبر از ساعت 10 صبح تا 7 عصر، از ماه های ژوئن تا اوت از ساعت 10 صبح تا 8 عصر

نرخ قیمت

لوکس

متوسط قیمت

بزرگسالان 195 درهم و برای کودکان 165 درهم

وب سایت

www.jumeirah.com/en/hotels-resorts/dubai/wild-wadi/

آدرس

Jumeirah Road, Next To Jumeirah Beach Hotel - Dubai - United Arab Emirates

پارک آبی وایلد وادی در رو به روی برج العرب خیره کننده دبی واقع شده است. این پارک با 30 قسمت سواری و جاذبه های دیگر برای هر فردِ خانواده گزینه ای برای ارائه دارد. این پارک آبی موضوعی در پیرامون جُحا، شخصیت افسانه های عربی می چرخد. از سواری های پر از شادی و سرگرم کننده گرفته تا ترن های هوایی که آدرنالین بدنتان را بالا می برند در انتظار شما هستند. برخی از سواری هایی که پیشنهاد می شود حتماً آنها را امتحان کنید می توان به فلایینگ فالز، فِلاج فیوری، جِبِل لوک اَوت، وادی لیپ و فالکُن فیوری اشاره کرد. برای آن دسته که به موج سواری علاقمندند نیز ویپ اَوت و ریپتاید فلورایدِرز پیشنهاد می شود. همچنین بازی های شاد، مسابقه سرسره سواری، تفنگ آبی و استخر موج بزرگ تنها تعداد کمی از گزینه های موجود مخصوص کودکان در وایلد وادیست که انتظارشان را می کشد.


نکته: به منظور تعمیر و نگهداری سالانه، کل این پارک از تاریخ 14 ژانویه سال 2017 تا 4 فوریه همان سال تعطیل می باشد.